تعمیرات تخصصی دستگاه کویتیشن

 

مدیکال تک، در این مقاله قصد دارد مهم ترین نکات تعمیرات تخصصی دستگاه لاغری کویتیشن را بررسی کند. دستگاه های لاغری از محبوب ترین تکنولوژی های روز برای زیبایی در کمترین زمان هستند. این دستگاه ها که در نام های تجاری مختلفی تولید می شوند، دارای مکانیستم و عملکرد های مختلفی در جزئیات و تکنولوژی های به کار گرفته شده می باشند.
اطلاع از نحوه ی عملکرد دستگاه و عیب یابی دستگاه کویتیشن آن بسیار کمک می کند. بنابراین در قسمت بعدی توضیحات کوتاهی از عملکرد این دستگاه لاغری خواهیم داشت.

عملکرد دستگاه لاغری کویتیشن

این دستگاه با تولید امواج اولتراسونیک که فرکانس دارای فرکانسی پایین و شدت بالایی هستند در بافت چربی لرزش ایجاد می کند و همزمان با فشار ایجاد شده در بافت چربی باعث به وجود آمدن حباب هایی در بین سلول ها می شود. در نتیجه ی افزایش این حباب ها، پیوند ها چربی شکسته می شود و چربی آزاد شده از طریق غدد لنفاوی وارد خون می گردد. این دستگاه ها هیچ گونه آسیبی به بافت های دیگر بدن از جمله بافت عروقی، بافت ماهیچه ای و سیستم عصبی ندارد و فقط بر روی بافت چربی عمل می کند.
دستگاه های لاغری کویتیشن در کمترین زمان ممکن می توانند بهترین نتیجه لاغری را به صورت غیر تهاجمی برای مراجعین داشته باشند. به وسیله ی دستگاه لاغری کویتیشن می توان چربی نواحی مختلقی از بدن را از بین برد. اما دقت کنید که سلامت دستگاه تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد آن دارد‌، لذا در صورت مشاهده ی هر گونه اختلال در عملکرد فورا برای تعمیر آن در مرکز تعمیرات تخصصی دستگاه لاغری کویتیشن اقدام کنید.

رایج ترین دلایل خرابی دستگاه لاغری کویتیشن

وکیوم ضعیف

وکیوم به وسیله پمپ مکنده انجام میشود،وقتی هندپیس بر روی قسمت مورد نظر از بدن قرار میگیرد باعث مکش آن قسمت به داخل میشود و از طریق امواج رادیوفرکانسی که از سر هندپیس تولید میشود به بافت منتقل میشود باعث چربی سوزی میشود، این وسیله ممکن است به دلیل استفاده ی نادرست توسط اپراتور دچار مشکل شود و یا بعد از مدتی کارکرد بخاطر استهلاک کارایی دستگاه لاغری را به طور چشمگیری کاهش دهد

قطعی سیم

هر دستگاه که به وسیله ی برق کار کند، ممکن است در دراز مدت و بر اثر استهلاک دچار قطعی سیم شود. نوسانات برق مصرفی می تواند این استهلاک را تشدید کند، لذا حتما در استفاده از دستگاه دقت کنید که به ولتاژ مناسبی متصل گردد.

از دیگر اختلالات و مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه لاغری کویتیشن به وجود بیاید می توان به موارد زیر اشاره کرد
اختلال در عملکرد پاور دستگاه که می‌تواند مستقیم باعث مختل شدن عملکرد دستگاه کویتیشن شود. اختلال در دستگاه تاچ، اختلال در LCD که اطلاعات مهمی را برای اپراتور به نمایش می گذارد و اختلال در هند پیس ها که هر کدام برای رفع چربی و لاغری در ناحیه ی خاصی از بدن استفاده می شوند.
هرگز به طور خودسرانه و غیر تخصصی به تعمیرات دستگاه نپردازید. این دستگاه ها با توجه به هزینه ی بالایی که دارند، نیازمند مهارت و دقت کافی برای تعمیرات هستند، لذا از سپردن دستگاه به مراکز نا معتبر جدا خودداری کنید.

ما در مدیکال تک چه خدماتی را برای تعمیرات دستگاه لاغری کویتیشن ارائه می‌دهیم؟

تعمیرات تخصصی دستگاه کویتیشن نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. بنابراین خواهش ما از شما انتخاب مرکز تعمیرات معتبر برای دریافت این خدمات است. تیم تخصصی مدیکال تک، زیر نظارت بهترین مهندسان الکترونیک و پزشکی به طور تخصصی و با مهارت بالا به تعمیرات دستگاه های زیبایی و لاغری کویتیشن می پردازد. در این قسمت خدماتی که می توانیم به شما ارائه دهیم را با اختصار شرح می دهیم.
تعمیر فنی و عیب یابی کویتیشن اولین گام و مهمترین گام در تعمیرات دستگاه لاغری کویتیشن، عیب یابی آن است. گاهی به دلیل عیب یابی اشتباه خسارات زیادی به دستگاه از سوی تعمیرکاران وارد می شود. دستگاه های زیبایی از دو بخش نرم افزار و سخت افزار تشکیل شده اند که تعمیرکاران ما در هر دو زمینه مهارت و دانش کافی دارند.

 

تعمیرات تخصصی لوازم و تجهیزات کویتیشن

تعمیر قطعات الکترونیکی دستگاه لاغری کویتیشن

هر دستگاه از قطعات الکترونیکی بسیاری ساخته شده است که شناخت هر کدام از آن ها کمک شایانی به تعمیرات حرفه ‌ای دستگاه می کند. رایج ترین تعمیرات الکترونیکی دستگاه لاغری کویتیشن مربوط به قطعات الکترونیکی تاچ دستگاه، سیم ها، پاور دستگاه، LCD دستگاه و وکیوم آن است، گروه تخصصی مدیکال تک از اولین مراکز تامین قطعات کاربردی و تخصصی است.

تعمیر هندپیس RF

این تکنولوژی برای شکستن پیوند های چربی استفاده می شود و یکی از حیاتی ترین قسمت های تعمیر، تعمیر هندپیس دستگاه لاغری است. در واقع اختلال در عملکرد این سیستم به طور کلی عملکرد دستگاه را مختل می کند.

 

تعمیر لوازم دستگاه کویتیشن

تامین قطعات مصرفی دستگاه با بهترین قیمت

با افزایش قطعات تقلبی و بی کیفیت در بازار، سودجویان اقدام به فروش قطعات گران قیمت و متفرقه کرده اند. هرگز خودتان برای خرید این قطعات اقدام نکنید. ما در مرکز تعمیرات تخصصی دستگاه لاغری کویتیشن با قیمتی عمده قطعات را تهیه می کنیم که این هزینه های شما را تا حد زیادی کاهش داده و مجموعه مدیکال تک از معتبرترین مراکز فروش و تامین قطعات کاربردی و تخصصی است.

بُرد

قلب تپنده ی دستگاه لاغری کویتیشن برد آن است که در واقع تمام اتصالات و کدنویسی ها به آن ختم می شود. تعمیرکاران ما متخصص عیب یابی سیستم برد دستگاه لاغری کویتیشن را در کمترین زمان ممکن هستند.

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم که برای از بین بردن سلولیت های پوستی به کار می رود، اهمیت ویژه ای در ثمر بخش دستگاه لاغری دارد. تعویض این قطعه هزینه ی بسیار بالایی دارد و ممکن است قطعه ی جدید با دستگاه سازگاری صد در صدی نداشته باشد. ما سعی می کنیم تمام تلاش خود را در تعمیرات تخصصی دستگاه برای تعمیر این دستگاه به کار بگیریم و تعویض قطعه در این مرکز آخرین راه حل است.

تضمین سلامت دستگاه پس از تعمیر

مهم ترین مزیتی که مدیکال تک نسبت به همکاران خود در این زمینه دارد، تضمین سلامت دستگاه لاغری کویتیشن بعد از تعمیر است. ما در این مرکز به شما ضمانت می دهیم که با به کارگیری بیشترین دقت عملکرد دستگاه های زیبایی شما را بالا ببریم و رفع ایراد آن را ضمانت می کنیم. همین حالا برای ثبت خدمات و تعمیرات با ما تماس بگیرید.

2.2/5 - (4 امتیاز)