یکی از خدمات تخصصی مدیکال تک در زمینه تعمیرات لیزر، تعمیر لیزر کیوسوییچ است؛ لیزرها بخش بزرگی از صنعت زیبایی شده‌اند و به همین دلیل هر چه مصرف بیشتر باشد، سرویس دوره‌ای و تعمیرات نیز افزایش پیدا می‌کند. یکی از دستگاه‌های پرکاربرد که خیلی از کلینیک‌های زیبایی در ایران نیز مجهز به آن هستند، کیوسوییچ است، اگر نیاز به تعمیرات لیزر کیوسوییچ دارید، جای درستی آمدید، پس با ما همراه باشید.

تعمیر لیزر کیوسوییچ

تعمیر لیزر کیوسوییچ و معرفی آن

دستگاه کیوسوییچ یک دستگاه لیزر زیبایی برای از بین بردن لک‌های پوستی و تتو است؛ هم در ایران و هم در دنیا استفاده زیادی دارد و از جمله دستگاه‌های تخصصی است که معمولا بیشتر کلینیک‌های زیبایی یک عدد از آن دارند.

این دستگاه هم مثل هر دستگاه لیزر و زیبایی دیگری نیاز به سرویس دوره‌ای یا تعمیر دارد. تعمیرات لیزر کیوسوییچ یکی از خدمات ما در مدیکال تک است که سالانه بیش از 10ها مورد از آن را تعمیر می‌کنیم.

ما در مدیکال تک، مجموعه‌ای از تکنسین‌های متخصص حوزه تجهیزات زیبایی را داریم. این افراد به صورت تخصصی روی دستگاه‌های مختلف تجربه کسب کرده‌اند.

بنابراین وقتی شما برای تعمیرات لیزر کیوسوئیچ مراجعه می‌کنید یا از طریق سایت ما درخواست تعمیر می‌دهید، دستگاه شما به متخصص تعمیر کیوسوئیچ ارجاع داده می‌شود.

پس همین حالا یکی از راه‌های ارتباطی را انتخاب کنید و درخواست تعمیر برای دستگاه معیوب خود را ثبت کنید. شما می‌توانید با ۰۹۱۲۵۴۹۳۷۵۵ تماس گرفته یا از طریق فرمی که در کنار همین صفحه است، ثبت درخواست کنید.

تعمیر دستگاه لیزر کیوسوییچ

چرا تعمیرات تخصصی لیزر کیوسوییچ اهمیت دارد؟

تعمیر دستگاه های لیزر بسیار با اهمیت است و لیزر کیوسوییچ نیز از این قاعده مستثنا نیست، زیرا قیمت دستگاه کیوسوییچ و تجهیزات آن بالا است و در صورت خراب شدن علاوه بر تحمیل هزینه‌ها، باعث تعطیل شدن یک لاین تخصصی در مراکز درمانی و زیبایی می‌شود.

دستگاه لیزر کیوسوییچ در صورت خراب شدن هزینه‌های زیادی را به صاحبان مراکز زیبایی و درمانی تحمیل می‌کند و بهتر است عملکرد این دستگاه‌ها در زمان‌های مشخص، توسط متخصصین بازبینی شود تا از بروز حوادث و همچنین خرابی های دستگاه کیوسوییچ جلوگیری شود.

عیب یابی برای تعمیرات لیزر کیوسوییچ

عیب یابی برای تعمیر لیزر کیوسوئیچ شامل موارد مختلفی است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  1. روشن نشدن لیزر کیوسوئیچ
  2. ایراد در صفحه نمایشگر دستگاه لیزر کیوسوییچ
  3. ایراد در لامپ دستگاه
  4. خرابی پاور و ایراد در سیستم برق دستگاه

در ادامه توضیح مختصری درباره موارد بالا ارائه خواهیم کرد، اگر شما هم هر یک از ایرادات بالا را در دستگاه مشاهده کردید، حتما با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۵۴۹۳۷۵۵

روشن نشدن لیزر کیوسوییچ

روشن نشدن لیزر کیوسوییچ می‌تواند به دلیل وجود مشکلاتی در کابل اتفاق بیفتد. پس از بررسی از وصل بودن برق باید کابل دستگاه را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که هرگونه پارگی در آن مشاهده کردید باید با تعمیرکار تماس بگیرید.

گاهی روشن نشدن دستگاه به دلیل وصل نبودن درست کابل در بخش اتصالات دستگاه است که بازبینی آن به راحتی انجام می‌شود. در صورت نبود مشکل در گزینه‌های قبلی ممکن است روشن نشدن دستگاه لیزر، به دلیل جابجایی داخلی اتصالات اتفاق افتاده باشد یا آلودگی‌هایی در محل اتصالات جمع شده و مانع از برقراری جریان الکتریسیته شود.

تعمیر صفحه نمایشگر دستگاه لیزر کیوسوییچ

در تعمیرات لیزر کیوسوییچ ممکن است نمایشگر دچار مشکلاتی شده باشد و اعداد را به صورت صحیح نشان ندهد یا به طور کلی خاموش شود.

این مشکل به دلیل نفوذ رطوبت به داخل دستگاه اتفاق می‌افتد که با نگهداری آن در محلی خشک می‌توان از بروز چنین اتفاقی جلوگیری کرد. نوسانات جریان برق و مشکلات موجود در برد دستگاه لیزر نیز می‌تواند عامل به وجود آورنده این مشکل باشد. بنابراین در صورتی که دستگاه شما دچار چنین مشکلاتی است حتما باید به یک تعمیرکار متخصص مراجعه کنید.

تعمیر دستگاه های کیوسوییچ

تعمیر لامپ لیزر کیوسوییچ

یکی از بخش‌های اصلی دستگاه‌های لیزر، لامپ آن است. لامپ دستگاه کیوسوییچ می‌تواند بر اثر کثیفی لنز، نور لازم را نداشته باشد که به راحتی با تمیز کردن آن این مشکل رفع می‌شود؛ اما گاهی تمیز کردن با ابزار نامناسب باعث ایجاد خراشیدگی بر روی لنز شده و نور آن را با افت روبرو می‌کند.

اگر پاور لیزر نیز آسیب ببیند، ولتاژ ارسالی به لامپ لیزر کم شده و در نتیجه نور آن کم می‌شود. تعمیر این قسمت امکان پذیر است، اما ممکن است هزینه ‌هایی را در بر داشته باشد پس با تمیز کردن به موقع لنز لیزر می‌توان از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرد.

تعمیرات برق لیزر کیوسوییچ

از جمله مهم‌ترین بخش های لیزرهای کیوسوییچ، تعمیرات مربوط به برق آن است که عملکرد کلی دستگاه کاملا وابسته به آن است، این مشکل در بیشتر مواقع به علت خرابی پاور اتفاق می‌افتد و تعمیرکار باید با تست آن، از سلامت پاور مطمئن شود.

در صورت خراب بودن پاور باید به سرعت تعمیر و یا تعویض آن انجام شود تا دستگاه کار خود را مجددا انجام دهد.

تعمیر لیزر کیوسوییچ با مدیکال تک

مدیکال تک یک راه مطمئن برای تعمیر دستگاه لیزر کیوسوییچ است، حتما شما هم قبول دارید که یک دستگاه چند صد میلیون تومانی را نمی‌توان به هرکسی برای تعمیر سپرد، باید افرادی که به صورت تخصصی روی تجهیزات زیبایی و پزشکی فعالیت می‌کنند این کار را انجام دهند.

خوشبختانه ما در مدیکال تک نه تنها افراد متخصص برای تعمیرات انواع لیزر از جمله کیوسوییچ را داریم، بلکه دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی مدیکال تک نیز یکی از معتبرترین دوره‌های ایران است و بسیاری از تعمیرکاران فعلی در کشور، از جمله دانشجویان مدیکال تک بوده‌اند.

تعمیرات تخصصی لیزر کیوسوییچ باید زیر نظر افراد متخصص انجام شود زیرا این دستگاه از حساسیت زیادی برخوردار است و هر گونه تعمیر اشتباه ممکن است باعث آسیب به سایر بخش های آن شود.

5/5 - (1 امتیاز)